Цивільний (гражданский) кодекс України

Головна >> Про Звернення Верховної Ради України до Українського народу

Про Звернення Верховної Ради України до Українського народу

                                                          
П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про Звернення Верховної Ради України
до Українського народу
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 20, ст.284 )

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
Прийняти Звернення Верховної Ради України до Українського
народу (додається).

Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ
м. Київ, 2 квітня 2007 року
N 838-V

ЗВЕРНЕННЯ
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ДО УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
Шановні співвітчизники!
Наша держава знову опинилася на порозі серйозних випробувань.
Група радикально налаштованих політиків, що нарекла себе
"об'єднаною опозицією", прагне перенести свої внутрішні проблеми
та нереалізовані владні амбіції у площину глобального політичного
конфлікту. Не замислюючись над наслідками, вони ладні не лише
позбавити суспільство стабільності та громадянського спокою, а й
поставити під загрозу саме існування Української держави.
Лідери "об'єднаної опозиції", усвідомивши безперспективність
і, головне, правову безпідставність заяв про нелегітимність
Верховної Ради України та необхідність проведення позачергових
виборів до Верховної Ради України, перейшли до руйнівних дій, що
виходять за межі конституційного поля та здатні дестабілізувати
суспільно-політичну ситуацію, створити в країні атмосферу
безвладдя та правового свавілля.
Ми є свідками того, як у цій безвідповідальній справі
політичні авантюристи намагаються зробити своїм заручником
Президента України Ющенка В.А., якого шляхом неприхованого шантажу
та погроз "новим Майданом" підштовхують до видання
антиконституційного акта про розпуск Верховної Ради України.
Верховна Рада України з усією відповідальністю заявляє, що
сьогодні немає жодних правових підстав для дострокового припинення
повноважень нинішнього парламенту, обраного, за визнанням усіх
поважних вітчизняних і міжнародних організацій та й самого
Президента України, в результаті вільного волевиявлення народу та
відповідно до усіх демократичних норм виборчого законодавства.
Так само у суворій відповідності до Конституції України
( 254к/96-ВР ) та чинного законодавства три депутатські фракції -
Партії регіонів, Соціалістичної партії України та Комуністичної
партії України - сформували парламентську коаліцію. Законність
утворення та легітимність коаліції депутатських фракцій у
Верховній Раді України п'ятого скликання були визнані Президентом
України, який за її пропозицією вніс подання про призначення
Януковича В.Ф. на посаду Прем'єр-міністра України. Це дало
можливість Верховній Раді України у визначені Основним Законом
( 254к/96-ВР ) терміни сформувати Кабінет Міністрів України, який
сьогодні наполегливо працює над розв'язанням назрілих
соціально-економічних проблем і має перші позитивні результати.
Сам парламент також працює стабільно, ухвалюючи в інтересах
держави та її народу важливі законодавчі акти. Його внутрішня
структура, сформована відповідно до Конституції України
( 254к/96-ВР ) та Регламенту Верховної Ради України ( 3547-15 ),
відображає інтереси і запити усього українського суспільства.
Потенціал депутатського корпусу, надбаний законотворчий досвід,
здатність реагувати на назрілі проблеми дають можливість Верховній
Раді України і надалі працювати зважено і конструктивно, виключно
у правовому полі, у повній відповідності з Основним Законом
( 254к/96-ВР ).
Разом з тим ми застерігаємо, що парламент адекватно, рішуче і
принципово реагуватиме на будь-які протизаконні дії суб'єктів
влади чи політичних сил, спрямовані на ліквідацію демократії та
парламентаризму в Україні, порушення рівноваги між гілками влади
та стабільності в державі.
У народних депутатів України вистачить мужності і витримки не
піддатися на шантаж, погрози та невмотивовані ультиматуми.
Верховна Рада України не виконає жодного акта щодо визначення її
подальшої долі, якщо він матиме неконституційний характер.
Верховна Рада України не сприймає і категорично виступає
проти:
- намагань дискредитувати та паплюжити найвищий
представницький орган Українського народу;
- політичного тиску на Президента України та використання
його посади як інструмента для неконституційних дій на догоду
окремим політиканам;
- дестабілізації суспільно-політичної ситуації в державі, що
може призвести до непоправних наслідків.
Натомість ми пропонуємо такий вихід із ситуації, який
базується на настроях і сподіваннях переважної більшості народу
України:
замість політичної війни - громадянський мир;
замість ультиматумів - діалог і пошук компромісів.
Народні депутати України готові дослухатися до Президента
України щодо збереження політичного формату діючої коаліції. Однак
ми не можемо заперечувати конституційне і громадянське право
народних депутатів України на співпрацю та реалізацію своїх
депутатських зобов'язань перед виборцями. Ми готові до співпраці з
усіма народними обранцями, незалежно від їх партійності та
належності до депутатських фракцій.
Ми - за якнайшвидше завершення політичної реформи.
Конституційна комісія має працювати над узгодженням законодавства,
яке забезпечить ефективну дію парламентсько-президентської моделі
державного устрою України.
Соціально-економічні перетворення, реальні кроки до
поліпшення життя наших співвітчизників - ось той фундамент, на
якому повинні та можуть базуватися об'єднавчі зусилля подальшої
співпраці парламенту, Президента України і Уряду задля майбутнього
України та її народу.
Ми переконані, що цей курс відповідає сподіванням нашого
народу. Для нас немає вищого покликання і вищої відповідальності,
ніж справдити ці сподівання, віковічні прагнення українців
побудувати сильну незалежну Українську державу.

м. Київ
2 квітня 2007 року

Сайт "Цивільний кодекс України" — громадський проект Компанії Wizardry © Copyright © 2021 . Sitemap
Создание сайта - Wizardry